Avtor: Mike Robinson
The Third Industrial Revolution: A Radical New Sharing Economy
Video.: The Third Industrial Revolution: A Radical New Sharing Economy

Vsebina

Tečem na 400 metrov in 15 vlečnic me loči od dnevne vadbe na boksu CrossFit, v katerega sem zadel zadnji teden. Potem me zadene: Všeč mi je tukaj. Ne zato, ker "tukaj" ni New York City-kjer živim in sem obupno potreboval pobeg-in ne zato, ker sem nenadoma postal trdovraten na Rhode Islandu.

Namesto tega sem prvič nekam odpotoval in tam doživel kot domačin in se tako počutil, kot da pripadam. In ugani kaj? Vse zato, ker sem se odločil, da grem telovaditi.

Načrtovanje načrta poti

Kot svobodni pisatelj večino svojih dni preživim med tipkanjem v prenatrpanih kavarnah, ki jih z lahkoto zamenjam za pogled na plažo, če obstaja dobra povezava Wi-Fi. Ko me je mama povabila, naj pospremim njo in njenega fanta v hišo na plaži, ki sta jo najela teden dni po tem, ko so me zapustili, sem privolila. (Več o tem: Kaj se zgodi, ko je vaš SO vaš prijatelj za vadbo-in se razidete)

Skrbelo me je, da se bom na potovanju lahko za sedem dni počutil kot tretje kolo odraslega ritka, odrasle velikosti. Tako sem si vnaprej določil bivanje. Prebral bi ogromno romanskih romanov na plaži, pogledal trebušne mišice reševalcev (in jih nato poskušal najti na Tinderju), ob razumni uri pa zaspal in se zbudil ob sončnem vzhodu-kar bi očitno "gram" z nesramnim napisom, da nikoli ne odide. (Sorodno: 6 zdravih načinov preživljanja časa med potovanjem)

Zjutraj, preden sem se z mamo odpravila na vlak, sem se v domači telovadnici udeležila tečaja CrossFit. "V katero škatlo se boš spustil, ko si tam?" me je vprašal trener, ko sem omenil svoje načrte potovanja in potovanja. Kljub temu, da sem delal s krajšim delovnim časom v boksu za CrossFit in se s tem športom dosledno ukvarjal skoraj dve leti, nisem nikoli obiskoval tečaja nikjer, razen v domači telovadnici. Zdelo se mi je kot popoln dodatek k počitniškemu načrtu plus, enostaven način za vzdrževanje telesne pripravljenosti, ko sem odsoten.

Dotaknite se dol

Ko sem prispel na Rhode Island, sem po Googlovih zemljevidih ​​poiskal CrossFit telovadnice. Lahko bi bil o tem bolj znan, prebral preglede, pogledal Instagramove trenerje ali pogledal njihovo programiranje-vendar sem se odločil za prvo telovadnico, ki se je pojavila. Za naslednje jutro sem rezerviral razred ob 7. uri zjutraj.

Ko sem se zjutraj zbudil, se je moja tesnoba razplamtela. Kaj če bi se vsi ostali v razredu poznali? Ali še huje-kaj pa, če bi se jaz edina pojavila v razredu? Opazovala sem sončni vzhod, pogoltnila živce, se spustila v avto in se odpeljala do boksa.

Ob 6.50 sem se penasto valjal s približno 20 rahlo opečenimi športniki. Večina se je poznala in bila redna člana, vendar so bili trije tako kot jaz. Trener nas je vodil skozi ogrevanje in ko smo se vsi povezali z vadbami, ki smo jih opravili prejšnji teden in kako smo bili boleči, je moja živčnost zbledela in počasi sem postala dekle, za katero sem znana, da sem v svoji telovadnici: močan, nasmejan in poln veselja. Ko se je pouk končal, sem imel 19 novih znancev-ne, prijateljev. (Raziskave potrjujejo dejstvo, da je vadba v skupini boljša kot hoditi sama.)

Ženska, s katero sem se počepnil med vadbo za moč, je lastnica lokalne tajske restavracije in me je tistega večera povabila na večerjo, ki je potekala skupaj, in fant poleg mene med vadbo je bil po naključju eden od reševalcev, ki sem jih nameraval kasneje se sline. Kasneje na Tinderju nisem našel fanta, niti se nisva spogledovala, sem pa spoznal prijatelja. In staviš na svojo rit, da sem imel najboljši zeleni curry, kar sem jih kdaj poskusil – in to je bil šele prvi dan.

V naslednjem tednu sem vsako jutro padel v isto škatlo. Nekega dne sem opravil partnerski trening s starejšim fantom, ki je bil lastnik lokalne kavarne, v kateri še nisem bil, in takoj po pouku z njim popil kavo. Nekega dne sem telovadil z enim od lastnikov telovadnice, ki mi je priporočil skrivno surfanje, ki sem ga pozneje istega dne raziskal na samostojnem "zmenku".

Zadnji dan potovanja sem okoli škatle pogledal športnike, ki so mi postali prijatelji in vodiči. Ko sem se odpravil na to potovanje, sem bil hvaležen za izgovor, da sem prišel iz New Yorka, vendar sem pričakoval, da se bom počutil nekoliko nenavadno in patetično. Namesto tega sem čutila pripadnost. (Povezano: Zakaj bi morali iti na počitnice po razpadu)

Spoznal sem, da najboljši del mojega potovanja ni bil samo pobeg, ampak resnično potopitev v to novo mesto. Seveda sem preživel spodobno količino časa za brskanje po romanih s peskom v prstih. Toda ta telovadnica mi je dala priložnost, da se ne samo razgibam, ampak tudi spoznam druge ljudi, ki razmišljajo o zdravju, se spoprijateljijo in spoznajo prave dragulje, ki jih ponuja to mesto-ne le tiste, ki jih je pregledal TripAdvisor.

Ne, to niso samo škatle za CrossFit

Od tistega poletnega potovanja sem v stiku z nekaterimi prijatelji iz Rhode Islanda. Še naprej sem uporabljal CrossFit kot način pridobivanja notranjih informacij o krajih, ki jih obiskujem.

Zanima me, ali je to ~le stvar CrossFita~, sem poklepetal s trenerko iz New Yorka Katherine Gundling, ki trenira tako v CrossFit Boxu kot v studiu, ki ponuja visoko intenzivne intervalne vadbe. Zagotovila mi je, da ne: "Prijazni člani so majhna stvar," pravi. "Večina studiev in butikov, ki ponujajo tečaje in članstvo, bo imela nekaj videza skupnosti."

Vendar ne boste dobili enakega vzdušja, če se boste za samostojno vadbo za moč vključili v Planet Fitness. "Velike telovadnice običajno ne skrivajo skupnosti, ker so ljudje tam, da se sami vadijo," pravi Jonathan Tylicki, direktor izobraževanja AKT, franšize za fitnes, ki temelji na plesu. "Mali studii se običajno ponašajo z vključujočim občutkom, podobnim skupnosti." (Tukaj je več o tem, kako najti svoje "fitnes pleme", pravi Jen Widerstrom.)

Za najboljše možne izkušnje Tylicki predlaga, da se odpravite v lokalno trgovino z atletskimi oblačili-nekje na primer Lululemon, Athleta, Nike itd. "Poznali bodo utrip mestne atletske scene in vam dali najboljša priporočila glede na slog vadbe, ki bi ga radi preizkusili," pravi. In če potujete nekam z zunanjo sceno, poskusite z drugimi fizičnimi aktivnostmi v manjših skupinah, kot so pohodništvo, balvaniranje, veslanje ali kolesarjenje, pravi Caley Crawford, direktorica izobraževanja in programiranja pri Row House v New Yorku.

Kako kar najbolje izkoristiti vadbo zunaj spletnega mesta

1. Pridi tja zgodaj. Zamuda vas bo izpraznila iz sproščenega dopusta, zgodnja zgodba pa vam bo dala priložnost, da se predstavite inštruktorju in drugim telovadcem. Zato Karena Dawn in Katrina Scott, certificirana osebna trenerja, trenerja prehrane in soustanoviteljica Tone It Up, priporočata, da pridete v razred malo prej. "Če ste nervozni, se spomnite, da so tako kot vi vsi navdušeni nad fitnesom in vodenjem zdravega načina življenja, zato boste imeli veliko za klepetati," pravi Dawn. (Povezano: 5 partnerskih vaj Delajte kjerkoli od Tone It Up Girls)
  2. Vprašajte za priporočila. Izkoristite druge ljudi, s katerimi boste delali, predlaga Gundling. "Ne bodite sramežljivi! Sporočite jim, da jih obiščete in pridete. To je odličen način, da dobite zabavna in zdrava priporočila od podobno mislečih ljudi! Kdo ve, koga boste srečali ali kakšna priporočila bodo morda imeli."

1. Ostati v stiku. Družbeni mediji in internet olajšajo ohranjanje stika, zato, če spoznate nekoga, s katerim ste v živo, ne postanite tujci. "S Kareno sva se spoznala v telovadnici!" pravi Scott. "Oba sva bila nova v mestu in sva iskala dekleta, zato sva ostala v stiku. Sčasoma sva postala najboljša prijatelja in skupaj ustvarila Tone It Up." Tako da, NBD, morda pa spoznate svojega prihodnjega poslovnega partnerja (le ena od številnih prednosti, ki jih ima prijatelj za vadbo).

Pregled za

Oglas

Priporočamo Vam

Triamteren in hidroklorotiazid

Kombinacija triamterena in hidroklorotiazida e uporablja za zdravljenje vi okega krvnega tlaka in edema (za tajanje tekočine; odvečna tekočina v tele nih tkivih) pri bolnikih, ki imajo v tele u manjše...
Popravilo očesnih mišic

Popravilo oče nih mišic je operacija za odpravo težav z oče nimi mišicami, ki povzročajo trabizem (prekrižane oči). Cilj te operacije je obnoviti oče ne mišice v u trezen položaj. To bo pomagalo očem ...